Korisnici proizvoda tvrtke Apple u posljednje vrijeme postaju metom najnovije prijevare koja se širi elektroničkom poštom. Primljena poruka elektroničke pošte izgleda legitimno, s lijepo formatiranim tekstom koji ima oblik slova, boje, poveznice i adrese, kao i službene Appleove poruke elektroničke pošte. Poruke također dolaze s adrese koja izgleda službeno i oblika je „Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.“. Poveznice u poruci vode na lažni poslužitelj koji je također oblikovan da izgleda kao službeni poslužitelj. Klikom na poveznicu za Apple Store, poslužitelj od korisnika traži Apple ID i lozinku,a nakon što korisnik upiše tražene podatke, od njega se traži da unese svoje osobne podatke uključujući broj kreditne kartice. Prijevara je namijenjena vlasnicima novih Appleovih uređaja poput prijenosnika Mac i pametnih telefona iPhone koji su kupljeni u božićno vrijeme. Najbolji način izbjegavanja ovakvih prijevara je izbjegavanje korištenja poveznica iz poruka elektroničke pošte čak i onda kada one izgledaju legitimno. Umjesto korištenja poveznice iz poruke elektroničke pošte, korisnike se potiče na posjetu službenoj stranici te njena uporaba za obnavljanje računa ili pristup značajkama iz poruke elektroničke pošte. Ukoliko se korisnik ipak odluči na korištenje poveznice, legitimnost posjećene strance može provjeriti promatrajući URL (eng. Uniform resource locator) adresu koja ne bi smjela sadržavati IP (eng. Internet Protocol) adresu u sebi. Dodatno, ukoliko korisnik upiše netočnu lozinku, službena stranica neće dopustiti prijavu dok lažna stranica prihvaća prijavu i s netočnom lozinkom. Izvornu vijest moguće je pogledati na web stranicama portala CNET.

Izvor: LSS Security

Idi na vrh