Socijalna mreža Facebook više ne nudi privatnost u svojim pravilima kao neke druge tvrtke i socijalne mreže te izravno navodi kako će koristiti korisničke podatke. Socijalna mreža sada ima pravila o korištenju podataka umjesto pravila o privatnosti. No, treba vidjeti što definicija privatnosti kaže, a to je stanje ili uvjet kada je korisnik slobodan od promatranja ili uznemiravanja drugih ljudi te stanje slobode od pozornosti javnosti. Ako je to standard, onda se ne može koristiti socijalna mreža Facebook ili bilo koja druga usluga na Internetu bez tehnologije za zaštitu privatnosti. Jednom kada se korisnik spoji na Internet i podijeli nešto tada se govori o nečemu drugačijem od privatnosti. Postavke privatnosti socijalne mreže Facebook bolje bi se opisale kao postavke za dijeljenje. Na taj način mogu potaknuti korisnike na to da ih više koriste. Prema izvješću korisnika, 13 od 150 milijuna korisnika socijalne mreže Facebook u SAD-u ne koriste ili nisu svjesni postavki privatnosti. Za dodatni opis potrebno je posjetiti stranice portala DarkReading.