Unatoč činjenici da je tvrtka Facebook poboljšavala svoju sigurnost i kontrolu privatnosti, 51% ispitanika navodi kako nije zadovoljno trenutnom kontrolom privatnosti na navedenoj društvenoj mreži. Iz firme Barracuda Networks također navode kako 20% ispitanika ima negativno iskustvo s odavanjem informacija, dok 95% ispitanika smatra da bi se trebala napraviti bolja zaštita. Dr. Paul Judge, potpredsjednik  i glavni istraživač Barracuda Laboratorija navodi kako istraživanje  (koje je uključivalo 500 ispitanika) pokazuje da ljudi društvene mreže koriste za komunikaciju jedni između drugih. Opasnosti povezane s društvenim mrežama eksponencijalno rastu. Zanimljivo je napomenuti kako je društvena mreža LinkedIn od strane firmi blokirana u samo 20% slučajeva, za razliku od društvene mreže Facebook koja je blokirana u 31% slučajeva. Izvješće otkriva kako su za odabir društvene mreže u 94% slučajeva zaslužni prijatelji. Čak 54,3% ispitanika navodi kako su naišli na neželjenu elektroničku poštu (eng. spam) na društvenim mrežama, dok 13% ispitanika navodi kako nije imalo problema s krađom korisničkog računa. Cjelokupna vijest objavljena je na web stranicama portala InfoSecurity.